Läsar fråga

Hej nu ser jag att jag har fått en fråga

Fråga

Hur fotar man vatten sådär?

jag hade inte sett kommentaren
fören idag, så jag tänkte bättre
sent en aldrig.



Svar

allt du behöver är en vatten kran,
typ som hand fatet i badrummet och en kamera
(på den här bilden har jag en spegel med
men det behöver man nödvändigt vis inte)
Om du använder dig av en spegel så är
det bara att placera den i handfatet och
sedan så är det bara att börja spola
vatten.Efter det så tar du bara en
bild där vatten nu spolar. Så det är bara fram
kameran och fota lycka till!



Handfatet


Här placerar jag en spegel


Nu startar jag vattnet. Justera strålen du har på vattnet för att att kunna få
bilden precis som du vill ha den


Här kan man se lite ut zomat hur bilden kan se ut



Så här kan resultatet se ut.




Kommentarer
Anonym säger:

vad bra du kan ju skriva om nått annat man kan fora oxå

2011-04-16 | 14:10:38

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback