Ledsen nu....

... Har just varit och lämnat Andrea på tåget ,
så ledsamt saknar henne redan!
På måndan skrev jag att vi skulle in till stan men det blev inte så utan vi for till stranden och badade istället.På tisdagen åkte vi in till stan och shoppade, måste göra en bild bomb sen med alla bilder.
I onsdags så åkte vi till Power Park(ett nöjesfält) Har väntat på att få åka en speciell karusell för förr förra året var jag för kort ,förra året var den stängd när vi var där men i år så åkte jag den! den var jätte kul.Den är som en rund gunga snurrar och far fram och tillbaka. Åkte också en annan karusell som hette Booster och den for jätte högt upp i luften men var jätte rolig. I natt så när jag låg och läste så var det någon som mjauade jätte högt så jag gick ner och
och öppnade dörren och där satt katten Huma och ville in i husbilen ha ha... så sött (hon fick ju så klart komma in)
I dag så har jag varit och badat två gånger! Jag och Andrea Fångade fyra fiskar med en håv!
Ikväll så ska jag nog se film typ och bara ta det lungt
kram ebba

Kommentarer

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback