ALLT

Nu har jag inte varit inne och skrivit på länge!
Därför så tänker jag lägga in vad som har hänt under tiden jag inte
bloggat idag.
I helgen så har jag varit på gamen games(en vollyboll turnering)
På måndagen så var jag i skolan och på tisdag var jag också på
skolan och då på kvällen så kom min mormor och hälsade på .
Hon bor i findland så vi träffas inte så ofta!
när hon hade kommit så hade jag lite makeover med henne
(bilder på resultatet finns längre ner)sedan så
hade jag spa kväll för henne
Klockan 09.40 så gick vi i säng.
Idag så har jag skolan och nu så ska jag gå och baka
muffins med min lillebror!


Kram ebba




Och lite bilder på vatten bjuder jag också på



Kommentarer
Anonym säger:

Fin makeover visste inte att hon var i Sverige :) Du vet vem jag är :)

2011-03-31 | 13:21:11
Anonym säger:

Hur fotar man vatten sådär?

2011-03-31 | 13:37:54

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback