turkiet dag 3

Hej!
Nu har vi vaknat och vi ska snart
gå och äta frukost men tänkte göra ett litet inlägg innan vi
går. Idag ska ju jag på fransk manikyr på förmiddagen och på
kvällen blir det fotografering. Men tiden där i mellan så ska nog
slappa i poolen det ser ut att bli varmt idag! Nu ska jag lägga in bilder
som jag lovade på vad jag köpte i alanya.


Skorna: Vad tycks?


Min louis vuitton

Den söta lilla väskan jag köpte



Te köpte jag ju oxå
Här är en bild på te et dom bjöd på men jag
kom på att jag skulle fota det när det nästanvar slut...



vart inte den bästa biden men man ser vad den föreställer.




vad tycker ni om vad jag köpte? komentera gärna!

kram ebba


Kommentarer
Anonym säger:

jätte fin väska blir avis............ Vill oxå på semester!!!

2011-05-23 | 14:06:45
wilma säger:

Heej var gärna med i tävligen ¨på min blogg man kan vinna ett bloggsvar!!



Lycka till

2011-05-23 | 20:07:35
Bloggadress: http://wilmajonsson.webblogg.se/
Anonym säger:

Vilka häftiga skor , nästan så jag kunde tänka mej att köpa likadana. Men hur kan man gå i dem .

Också väskan gillade jag . liten o söt.

2011-05-30 | 21:03:49

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback