turkiet idag

Hej
idag så har vi just vaknat och här är klockan typ åtta.
ja igår så var vi vid poolen men sen gick jag upp på rummet
och skulle vila lite men
jag somnade men när jag vaknade så hade mamma
mått dåligt och spyt.

 Men sen på kvällen när mamma mådde bättre så
gick vi ner då åt jag pommes frit och mamma drack en cola light.
 Det finns även
nåra små butiker här igår så såg jag världens gulligaste väska funderar på att
köpa den idag....men vi får se. Igår hade dom typ sånhär show här på hotelet.

Dom sjöng låtar och det var bra och dom sjöng Candyman!!! tycker den är bra.
Internet är inte så bra här och jag kan inte ta mig in på blogg.se ibland. Det är synd men på morgonen så
är intenet bra.

men mamma mår bra idag så idag kanske vi ska gå ner till havet? men nu
ska jag dra ner och äta frukost.

kram ebba




Kommentarer

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback