Klant arsle numer 1

Hej

Nu har jag färgat håret:)

Helt själv faktiskt:D

Brukar alltid ha mamma att hjälpa mig:P

Nu vet jag varför!



nr.1

När jag skulle applicera färgen så lutade jag huvudet frammåt för

Att applicera färgen på baksidan av huvudet.

Såg därför inte såg riktigt var jag hede färgen så den hamnade lite på golvet.

nr.2

När jag skulle sjölja ur håret så hade jag en tröja som var för trång vid halsen så

Jag kunde inte få av mig den utan att söla ner den totalt i färg.

Som smart åtgärd fick jag helt enkelt duscha i kläderna:P

nr.3

Jag kommer inte behöva någon "brun-utan-sol" i pannan på några dagar:)

Min panna är nämligen samma färg som mitt hår nu:P

Har lite bilder att bjuda på:





Ett långt och tråkigt inlägg....:D

kram ebba



Kommentarer
Moster säger:

Oj nej, så synd :(

2011-11-01 | 19:00:30

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback