Men du då?

Hej
Kära blogg,Jag har av misstag glömt att min mormor
Fyllde 70 i onsdags.Hon har därför inte fått något födelsedags
Inlägg.Därför får hon ett nu två dagar senare:)



Kära mormor!

Du har nu uppnått en ålder som vid namn 70
kallas.Du ska inte känna dig gamal,Du skall inte
Försöka vara ung.Du måste hitta den fina 70-åringen
som finns i dej.Bara för att man blir äldre så behöver
man inte bli tråkig,bara för at det är kallt behöver man
inte frysa.Du har alltid funnits vid min sida och
för det älskar jag dig<3

GRATTIS PÅ 70-ÅRS DAGEN!






kram ebba

Kommentarer
Anonym säger:

NICE! :)

2011-11-04 | 16:28:29
Jonna säger:

Åhhh vad fint du har skrivit :)

2011-11-04 | 21:29:38
mormor säger:

Kära älskade barnbarn. Vilken vacker dikt du har skrivit till mej på 70 års dagen. Jag ser ganska förvånad ut på bilden månne jag ser något spännande

2011-11-08 | 15:28:03

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback