Tufft liv vi lever

Dagen började bajs, blev sen till Petra&Nea, baka mögelmuffins på hk som blev as fula, tappat bort bilduppgiften och sen va det lite annat tjafs som jag inte fatta? Men iaf, du kom ju tillbaka sen o då va du inte sur längre ;) Annars var dagen rätt okej :) På svenskan ska vi redovisa muntligt om en hobby, så jag skriver om foto:) Sen då alla andra gick på språk, då for jag på skyddsombudmöte. Gick typ rätt fort ändå. Sen följde jag och prata med mattanterna.  När vi va klar med det så hade vi slutat, så då missade jag hela tyskan...igen. Men aja Petra hade tagit läxa åt mig så de ä nog chill. Ikväll ska jag umgås med min familj lite efter som mamma åker bort imorrn + fara och äta muffins hos Petra :D
 
 
Har en liten crush på svartvita bilder hihi <3
 
Kramizzz

Kommentarer

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback