Dag 13 - Min vecka

Min vecka har varit helt stört bra! :)
 
Måndag: For iväg
Tisdag: Va borta
Onsdag: Kom hem på kvällen
Torsdag: For till skolan och täffade min älsklingar+ gick lös på träslöjden med Ida ;)
Fredag: Hade svenska förhör och fick 10/10. Va på gymmet med Ida istället för vanlig idrott, fick sluta tidigare från no:n för att jag och Ida va så himmla bäst + följde henne hem efter skolan :D
Lördag: Mycket action denna dag, va med bästa och var allmänt awesome. Men jag blev väl lite jobbig på kvällen elr vad säger ni, Ida och William? ;)
Söndag: Va me Ida, va gjorde vi? LODIS STYLE!!! ;)
 
Min vecka helt snabbt, så nu vet ni vad jag har gjort ;)
 
 
Random ego pic
 
Kramizzz
 

Kommentarer

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback