Torsdag

Idag så var det torsdag, chill ändå. No, So, Matte, Mentorstid osv. HAHA, dagen va så ful ändå. Sen så har jag kommit hem, failat, ätit. You name it. Är lat idag så orkar inte skriva exakt allt i detalj vad jag har gjort. Men ändå. Woho, gick seriöst lös på mentors tiden, va bäst på allt. Vi fick ett sånthär papper att fylla i, enligt de så tränar jag 5-7gng i veckan och är alltid aktiv på idrotten. Fast asså det syns ju inte på mig, men jag är vältränad. Nämen ikväll blir et sncka skype som vanligt, ska sluta smyga mig på osynlig. I'm gonna let you see my true colur, green.
 
 

Kommentarer
GP säger:

Men vad har du i fejset ebba? ^^

Svar: Tuff du är GP. Jag vet att jag är fin, ringer dig imorrn ;)
Ebba

2013-01-10 | 20:59:10

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback