Dagen

Vaknade imorse av att Anitha hängde gardiner ovanför sängen. Sjukt trött men lyckades ändå på nåt sätt ta mig upp. Fixade mig snabbt och hämtade jag upp Wilma.

Vi började jobba halv tre och mötte då upp Ottilia för att göra rent toaletterna. Wilma fotade mig då jag satt där med skurhandskarna & allt. Sen så råkade jag tappa nyckelknippan i städvagnens sopsäck. Wilma fick då den stora äran att plocka upp den.

När vi hade dukat allt så började vi servera mat. Sjunt stressigt och man fick springa fram och tillbaka. Men jag gillar ju rusher så det var bara kul.

Avslutade med att diska bestick&grytor och sen äta de som var kvar av maten. Helt lyckat!

När jag kom hem så tog jag mig ett dopp i sjön, ganska kallt men de funkade. Ska ta hand om mig själv ikväll och bara ta det lugnt.

Sjukt bra film jag såg igår, Friends with benefits!




Kommentarer

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback