Throw back

Idag var sista dagen som sjua. Kan inte fatta vart tiden gått. Allt har gått så sjukt fort, vi har hunnit otroligt mycket under detta år. Vänner har kommit och gått, vi har haft våra strider och vi har samlat många minnen. Hur har vi hunit med allt?
 
Tycker det var förra veckan jag var med Ida och vi red runt natten lång.
 
Tycker det var igår vi låg i varandras spya och skrattade åt att vi var så fula.
 
Alldelens nyss var Linnea en person som gick i min klass, en person jag inte hade en anning om vem hon var. NU är hon en av mina närmsta vänner. 
 
Det kan knappast va ett år sen jag och Ida stod där, bakom ok och åt våran korv fort för vi inte ville folk skulle se att vi var fet. 
 
Så sjukt mycket har hänt på ett år, nästan allt har ändrats. Fast ändå är allt så likt. Åh, kan bara inte fatta det. Imorgon går vi ut sjuan. Vi kommer sitta i kyrkan, vi kommer få våra betyg och sen nästa gågn vi återvänder till skolan så är vi åttor.
 
Var har tiden försvunnit?
 
 
Förra skolavslutningen
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback