Fjällen nästa

Har äntligen packat allt. Känns riktigt bra, sjukt mycket saker. Ser ut som jag ska flytta typ. Har bakat hela veckan för dehär. Fjällen here we come :) Vet inte hur internet kommer vara. Hos Wilma finns internet så kan slänga in nåt inlägg då vi är där. Få se om jag har internet i vår stuga, fast tror inte det. Pappa kommer nån gång efter 12 och hämtar mig och sen bär det iväg.
 
Dom nu 3dagar kattungarna har jag sett 2gng. Huma & Sot hjälps åt med att ta hand om ungarna. Även fast Sot är mamman egentligen. När jag såg dom låg 2 ungar och diade av Huma, haha det är så sjukt sött. Andrea åker dit idag och ska vara kattvakt. Hon kommer ta hand om alla kissorna och har lovat att uppdatera mig med bilder på ungarna :)
 
Glad påsk allihop!♥
 

Kommentarer

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback