Okej, de har varit mycket men nu

Har mått skit hela veckan, trött som ett as och minnet har varit helt borta. Nu är det dock ite bättre så jag beger mig till stockholm. Ska bara till doktorn först, sen far jag! Ska bli kul faktiskt, har inte varit där in 4ever. 
 
Nån som fatta vad som hänt med vädret? 20grader ute typ, så ingen jacka till stockholm inte.
 
Idag så gjorde jag svenska provet, som gick as bra faktiskt. Sen skulle jag & Hubby springa cooper. Alltså kunde inte blivit mer emo...  Sprang på 13.20min... Räkna då in at jag fick stanna 3gng o knyta skorna. Kände mig riktigt emo resten av dagen. Så nu måste jag prata med familjeno förklara för barnen att det inte var deras fel!
 
Efter doktorn möter jag upp frugan och så far vi :) Idag var ju familjen ute på ett litet äventyr, i solen dessutom! 
 
Ett litet collage på familjen.
 

Kommentarer

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback