Resfeber

 
Är i Stockholm nu och sitter med bästa i skype. Hann oxå träffa min babbe innan jag for. Vi for och åt glass & bara myste. På väg dit så skrämde Gurra ihjäl mig, trodde seriöst att nån jagade mig. Haha, så fult. Nämen sen så var flyget as sent osv. Men kom hem typ åtta. Det ända som fanns i mina tankar då var MAT! Har haft sån sjuk resfeber, kan inte fatta att jag ska till ullared imorrn & Andrea kommer på söndag. Är seriöst helt i exctas:) Kvällen kommer spenderas med ett skönt bad, lite gotta till fetan & skype med frieends ♥
 
Älskaaaa, det ända jag kan tänka på är ullared imorgon! Kliva upp kl.7 och komma hem ett på natten. Vad tror ni? tröttebba-mat+resfeber4andrea= Riktigt bra humor & grinig efter mat! HAHA, så sjuk humor jag får då jag är trött.
 
Ska försöka blogga imorgon innan jag far, men annars kommer uppdateringen suga!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback