Summer feelings

Har just sett min favvo film. Det är seriöst den bästa film som någonsin gjorts! Hangover part II. Nämen är sjukt mätt, och ganska så trött. Ska snart gå och dejta kudden. Fönsterna står öppna och varma vindar blåser in. Det är så sjukt skönt i luften nu.
 
Euorovisionen var sämst, jag hade hoppats på dracula elr grekland. Men det var ingen tur för dom ikväll. Ingen av dom jag hejade på, varken i hockey elr mellon, gick det bra för :(
 
Blev så att Alexandra sover här, men jag förstår henne. Jag skulle inte våga ens gå hem. Det har ju varit skottlosning just där hon bor. Men så är det att bo brevid stockholms enda strippklubb, haha. Nämen ärligt, det där var lite läskigt.
 
Godnatt bloggen! Hoppas alla haft en bra pingst♥
 

Kommentarer

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback