Svar på komentar

 
Ja de ha vi, i sommras. 
 
Asså ärligt talat vet jag inte om jag "ångrar" det. Vi hade ju typ sjukt kul ibland men vi passa bättre som kompisar. Nu bråkar vi typ mest men ändå. Brukar skojja och säga ung&dum om vårat förhållande hehe. 
 
Men vissa minnen från våran tid är ändå så roliga. Jag mena hallå, vem vill inte ha minnet av hur han får Linnea att äta en blomma? 
 
Nu ska jag försöka få kontakt med min sjuka fru, som förhoppningsvis kan krya på sig. Vill ju hinna umgås med familjen innan jag åker!♥
 
 

Kommentarer
swag! säger:

du vet väl att kommentarer stavas med 2m. men skit i de en till fråga bara vad gör du när du är med ludde och hur många bilder ha du med han... har hört att ni är på G eller nåt

2013-05-21 | 00:55:09

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback