You call me up, becuse you know I'll be there

De senaste dagarna har jag och frugan haft mys. Idag har vi varit halvt döda, så sängen+film är i princip vad som sått och står på schemat. Ikväll kommer mamma hem, så ska träffa henne en sväng innan jag drar iväg med frugan. Imorrn får vi se hur jag gör, men troligtvis drar jag till Lycksele. 
 
Var iaf på sjukan för magen igår, fick nån ny medicin utskriven. Några äckliga piller jag inte har några planer på att äta. Då det alltid är nya läkare och symtomen varierar så är det kaos och ingen verkar hitt vad det är för fel. Men dom tröst så tröståt jag och frugan thai mat. Så det kändes lite bättre iaf.
 
Saknar nästan mitt ljusa hår, fast det mörka är mysigare #bildfrånsommarn
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback