Sommaren 2014

Denna sommar har varit jättebra. Precis som sommaren ska va. I år så var sommaren mycket lugnare än förra, vilket var och är positivt. Har mest chillat i uman och folket här. Haha typ bott på balkongen med Amanda. Sen så får vi ju inte glömma att jag spenderade 3veckor i Malta med underbara människor. Gud så mycket jag grät då vi skulle säga hejdå. 

Att skolan börjar imorrn känns verkligen som slutet av en era. Jag känner mig faktiskt redo för en nya tider och en vardag. Men kan inte förneka att jag kommer sakna sommaren riktigt mycket. Det har iaf varit ett underbart lov för min del och jag har umgåtts med härliga personer, haft lite drama men också skrattat himla mycket. 

Kärlek till denna sommar! Blev lite random bilder, hehe. 







Kommentarer

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback