Finland

Är framme i Finland och tar det ganska lugnt. Pepsi har tagit det ganska bra, dock lite tjaffs med de andra katterna. Men hon är mycket lugnare än vad jag förväntade mig. Dock var hon ganska stressad inatt då vi kom fram. Idag så blev jag väckt av en intrig mellan Huma och Pepsi, kändes lite sådär. Annars så har jag bara tagit det lugnt och inte gjort något ansträngande.
 
Imorrn ska jag in till stan och senare på kvällen ska jag troligtvis träffa Jesse. Blir nog bra. 
 
Har glömt lite av mitt smink hemma, mina myssockar och lite sånt där smått. Egentligen gjorde det inte så mycket men jag blev väldigt besviken. Men fick med mig kameran vilket var en triumf.
 
Har en bild från julavslutningen, då jag i samma veva fick betyg som jag inte var helt nöjd med. Har också en bild på Sot som för tillfället väntar ungar som troligtvis kommer den här veckan.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback