God jul!

Nu sitter vi i köket och ser kalle anka samtidigt som jag av njuter lite kvarg. Idag är det julafton och det känns helt overkligt. Imorse vaknade jag iaf kring 10 och då hade vi julfrukost och jag öppnade min första klapp som innehöll pengar. 
 
Sen idag så har vi varit till graven i kvevlax och sen besökt kyrkan.
Ikväll så kommer Tom&Eva, känns dock väldigt tomt iår. Vi brukar alltid ha slagit på stort och det brukar vara fullt i Kuni. Men iår så är vi långt ifrån så många som vi brukar, fast Andrea och dom kommer ju om nån dag. 
 
Tur att det är jul och inte påsk, blandade ihop årstiderna och har våndats hela dagen för att måsta äta memma. Lättnaden som uppstår då jag inser att det är på påsken istället. Haha
 
#detblirjuländå
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback