Pepsi

På måndag hämtar jag hem en svart honkatt vid namn pepsi. Går inte med ord att beskriva lyckan. 

Igår så var vi med i bilkurragömma, haha de va aldrig någon som hittade oss. Nämen var helt okej att komma ut och träffa lite folk. Det enda vi gjort de senaste veckorna är att sitta inne, så de är nog bra att komma ut lite. 

Ikväll så ska vi troligtvis ut med Nellie&Elin. 

För övrigt så gör jag inte mkt. Typ sitter och stör mig på telefonen. Fick ju en nya eftersom förra sprack. Men den nya är helt knäpp och typ hänger sig hela tiden och stänger av sig. Ååh så irriterad jag blir. 

Haha nämen det var väl allt jag hade att säga idag. Ska nu gå och njuta av balkongen och det sista av sommaren 

 



Kommentarer

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback