Torsdag

Har varit en hemsk vecka, har brottats med huvudvärk och hosta... Har oxå haft mycket att få klart i skolan. Nu är det iaf snart helg så känns riktigt bra.

Idag så hade vi skidor på morgonen men det var inställt. Efter det hade vi matte och för typ andra gången under hela vår tid på röbro så lät Tor oss sluta tidigare från matten. På no:n så var Håkan upptagen med andra elever så våran lektion blev mer flams än seriöst arbete. Fick iaf sista labben gjord och ven rapporten skriven. Sen så gick tyskan ovanligt fort. Så med andra så var min torsdag riktigt bra! 

Nu så sitter jag med Amanda och chilalr ett tag. Men när hon har farit så ska jag krypa ner i min kära säng för att huvudvärken dödar mig...





Kommentarer

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback