Äntligen

Efter 3månaders gråt och tandagnisslande så har min iPhone äntligen kommit tillbaka. Lyckan är helt obeskrivlig, saknar inte samsungen ett dugg!

Blir dessutom lättare att uppdatera bloggen då man kan skriva direkt från telefon. 

Iaf idag så har jag genomlidit tyska grammatikprov och sista lektionen för krönikan. Igår så fick jag dessutom kemi provet gjort. Tyskan gick väl okej, kemin gick bättre än väntat men krönikan gick helt åt skogen. Raderade allt jag skrivit och skrev om, blev inte helt nöjd men lämnade in den ändå. Känner mig nöjd över veckans insatser, hoppas dock att betygen motsvarar mina förväntningar. 

I helgen ska jag göra precis ingenting. Möjligtvis se massa bra filmer, kanske äta en och annan godis. Men för övrigt ska jag inte göra någonting. Ska bara ta det lugnt och ladda upp för nästa vecka.

Haha hittade denna bild och kände att den borde jag dela med mig av #fula




Kommentarer

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback