Dag 07 - Min bästa vän

Svårt att säga vem som är min bästa vän för de ä båda mina bästa men på olika sätt!
 
Ida Byström
 
Bra humor, skrattar mkt. Du ä ibland elak men ändå;) Vi har haft så mkt kul då vi lekt lodisar i Gunnarn,ridit häst, o då vi gått lös på skolan. Ä me du typ varje dag. Vet inte vad jag mer ska säga om dig, du ä min syster,min lodis, min bästa vän. Älska du snuttan <3
___________________________________________________________
 
Petra Wiklund
 
Dig har jag kännt ända sen vi började skolan. De första åren så bråkade vi massor men denna sommar så blev vi totalt bästa vänner! Va med varann varje dag och gjorde massa knas. Även om vi inte ä me varann så mkt längre så vill jag ändå kalla dig bästa vän. All skit vi gått igenom och allt vi vet om varann. Fy för alla gngr vi flummat o gjort konstiga saker :D Du finns alltid om jag behöver prata. Min tvilling,min flumis, min bästa vän. Älska du <3
 
 
Kramizzz

Kommentarer

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback