Någon måste vara den som alla andra inte är

Just kommit hem från skolan nu och ska snart äta middag. Dagen gick fort för att vara måndag. No:n sög, eftersom jag inte hade pluggat så kunde jag ingenting på provet. Men annars så har allt gått som en dans, haha. På tyskan fick vi se en as bra film, den gick lös även om det bara var jag som skrattade. Det handlade om en kille som flyttade till en ö och blev kär i en tjej som var tillsammans med populäraste killen. Tjejen blev kär i den nya killen. Men deras kärlek var förbjuden för hon hade pojkvän. Sen dumpade hon sin kille. Sen fick vi inte se mer för lektionen tog slut. Jag kommer inte få se slutet för jag ska bort imorrn :( Buhuhu. 
 

Kommentarer

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback