Torbjörn är här:)

Hej
Nu är Torbjörn här:D
Det är min nya skrivbords stol som heter så:)
Har skruvat upp:
- odda (mitt nattduksbord)
- torbjörn!!! (skrivbords stol)
- benno (tvbänk)
- lampa
-smådal (srivbord)
Eller srivbordet är inte helt klart men vi håller på med det nu:P


Fina paket från ikea.
Min garderob stuva är stooor så ska väl bygga upp den imorrn eller sen ihelgen
men vi får se.
Imorgon kommer Wilma!!!!
Jag har varit och handlat chips( pringels),
Dricka mums
och glass:D
Vi kommer inte att årka någon mat haha:)

Kommentarer
FruKnepig [en klick humor] säger:

Vilken sjysst blogg man trilla in i denna får man spana vidare på :) kramis

2012-01-19 | 23:46:49
Bloggadress: http://fruknepig.se
Ewwe säger:

LÄS MITT INLÄGG OM DOM SOM UTNYTTJAR ANDRAS DÖD OCH MISSBRUK FÖR EGEN VINNING! DOM SOM DÖPER SIN BLOGG TILL VÅLDTAGEN OCH LIKNANDE OCH SEN HANDLAR BLOGGEN OM NÅTT HELT ANNAT OCH DET FINNS INTE ETT SPÅR AV DET DOM PÅSTOD!



DOM HÄR MÅSTE STOPPAS, MAN UTNYTTJAR INTE ANDRAS ÖDEN FÖR EGEN VINNING, LÄS INTE DERAS BLOGGAR! TILLSAMMANS KAN VI STOPPA DET HÄR! Ewwz.blogg.se

2012-01-20 | 15:53:56
Bloggadress: http://ewwz.blogg.se/

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback