I alanya

Hej
Idag har vi varit inne i alanya och shoppat
har också bokat en tid imorgon för fransk manikyr tills imorgon.
Åkte lokal buss in till alanya och tog ungefär 10 min från hotelet.

Köpte den där gulliga lilla väskan och ett par skor
och äppel tea. Bilder hinner jag inte lägga ut nu men imorgon
får det bli.

På en affär så kom dom med
tea och då fick jag dricka äppel tea ur en liten söt
mugg i glas. Sedan kom vi in i en annan affär där dom sålde sånt där te. Oj nu ser jag
att jag har suttit och skrivit engelska tea
men jag menar ju te.
Te et var super gott och jag köpte
en lite förpackning av te et. Köpte även en Louis Viutton portmonän.
Super fin och får lägga in bild imorgon.


kram ebba


Kommentarer

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback