Tonight

Ikväll så är jag barnvakt åt Elias, så det blir lite klirr i kassan. Idag så har jag ätit på frasses, fått mitt paket från lyko och städat kattlådan. 

Kissemissen är verkligen världens sötaste. Hon är social och nästan helt orädd. Redan första natten hittade hon till min säng och har sovit där sedan dess. Tyvärr så är lillkissen dålig i magen och har troligtvis ont(hon mjauar hela tiden). Tur hon fick träffa veterinären idag, haha. Tror hon ätit något annat än sin mat...


Sen så hade jag beställt hem nytt schampo, balsam och hårgrejer från lyko. Med i paket kom det 5stycken ansiktsmasker. 



Imorgon ska jag troligtvis ut på en äkta Stockholms grej, haha. Nämen blir nog en fika imorrn och sedan så kommer NellieG hit. #Sleepover




Kommentarer

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback