22/10-14

Har prao i veckan och sen får jag lov på fredag. Riktigt skönt faktiskt.

I måndags kastrerade vi Pepsi, nu har hon en tratt så hon inte kan slicka på såret. Hon är så arg på tratten och så söt då hon fastnar med tratten. Tur min bebis får ta bort den imorrn.

Sen igår så var jag med Amanda, Nellie och massa folk. 

Idag så följer jag med på möten, kommer bli en lång dag...

Igår så kunde jag inte sova för jag satt uppe med Pepsi. Finns inget mysigare än då man tar av henne tratten och hon lägger sig på bröstkorgen och somnar. Tyvärr så kunde jag inte störa henne, så låg istället uppe till klockan 2 för att gosa... Så har sovit 3timmar inatt och är nu väldigt taggad på en långdag, eller inte. 

Imorrn fyller jag år, på fredag kommer Camilla och sen har jag lov. Lycka.






Kommentarer

Kommentera och få en kaka!

Ditt namn:
Lat?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Komentaren:

Trackback